#SiyahBeyazBirHayatYaz Etkinliği

09:00

Merhabalar,
O kadar uzun zamandır elim gitmiyor ki klavyeye... Nereden başlasam - ya da bırakayım böyle kalsın ikilemlerinde gel-gitlerim olmadı değil... 
Üzerimdeki miskinliği atmak için, Blog yazmaya başladığım yıllardan beri tanıdığım, bazen ara verse de, bir kaybolup hop iki kişi olarak karşımıza çıkan benim için hep ayrı bir yeri olacak sevgili Kübra'nın ve gıyabında tanıdığım kuzeni Mustafa'nın davetiyle katılmış olduğum #SiyahBeyazBirHayatYaz Blogger Etkinliği'nin detaylarını yazmaktan daha güzel bir neden düşünemiyorum şu an :)
23 Temmuz Cumartesi günü Çayyolu'nda bulunan Berins Cafe'de buluştuk, Yeşilçam müzikleri vardı fonda, pek güzel gitti hoş sohbetimizin yanında... 
Kübra her zamanki içtenliğiyle, sıcacık karşıladı bizi ve hava o gün o kadar sıcak olmasa eminim daha da uzun saatler oturup sohbet ederek güneşi batırırdık!
Herşey için çok teşekküler...
Kübra ve Mustafa bu etkinliği hediyesiz bırakmak istememişler, sponsorlarımızın ise aşağıdaki gibiydi:
HC Hair Care'in severek kullandığım Bitkisel Saç Bakım Kompleksi - kuruyan saçlarıma her maske yapışımda kullanıyorum kendisini!
Lesoleil şampuan güneş görmeyen saçlar için özel üretilmiş bir şampuan, pek merak ediyorum doğrusu.
Selin kolonyalarını yıllardır severek kullanıyorum, kişisel favorim bergamot&yasemin olsa da greyfurtlu olana da ayrıca bayıldığımı söylemeliyim :)
Mediwell bize, mini lip balmlarından, el kremi, ayak kremi ve topuk kreminden göndermiş, lip balmlarını zaten seviyordum ancak ayak ve topuk kremini henüz denemeye başladım ama şimdilik oldukça memnunum :)
Baby Corner ise ağız ve ter bezi göndermiş, bebişi olan bir anneye hediye etmeyi düşünüyorum, çok teşekkür ederiz.

Son olarak sıcaklardan bunalanlar için gelsin...
Kesin bilgi yayalım:
E
 S
 M
 İ
 Y
 O
 R
 !
 !
 !

You Might Also Like

4 yorum

  1. Ben de olacaktım aranızda, olamadım, kısmet... ama özledim çok, başka bir vakitte lütfen buluşalım :) Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, aradı gözlerimiz seni :( Umarım tez vakitte kavuşuruz, öpüyorum çok! :)

      Sil
  2. ne güzel bir gün olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çok da güzel günlere ihtiyacımız var cancağızım :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)