Denedim Biliyorum: Nuxe Huile Prodigieuse / çok amaçlı kuru yağ

10:00

Merhabalar efenim,

Denedim biliyorum köşemizde bir başka ürünle daha karşınızdayız bu hafta... 

Pazartesileri yazmaya çalışıyoruz bu seriyi aslında ama geciktirebiliyoruz bazen çünkü mazeretimiz var asabiyiz biz! :) 
Eheheh, yok yok asabilikten değil de, ben ve kocam hastalıktan kırılıyoruz biraz, ve bu nedenle kızları geciktiren ben oldum bu hafta, yoksa siz Pazartesileri bizim yolumuzu gözlemeye devam edin, olmadı Salı, bilemediniz Çarşamba buralardayız biz hep :)

Hemen geçiyorum ürün hakkında düşüncelerimi yazmaya;


Öncelikle Fransız Nuxe markası ile cildimin iyi anlaştığını belirtmeliyim, bugüne kadar pek çok ürününü kullandığım markaya karşı olumlu bir önyargım var (daha önce kullanmış olduğum ve bir kısmını kullanmaya devam ettiğim ürünlerden hatırladıklarım: Eau Demaquillante Micellaire aux Petales de Rose, Creme Prodigieuse, Body Lait Fluide Corps Hydratant 24H, Hydratant et Defatigant - Crème Prodigieuse, Body Gommage Corps Fondant...). Bu arada değerlendireceğim bu kuru yağın bronz renkli ve ışıltılısını (nam-ı diğer Nuxe Huile Prodigieuse OR versiyonunu) da kullandım. Gereğinden uzun süren Vanilya Club üyeliğimin bana kazandırdığı en güzel marka, Nuxe oldu.





Ürüne geçecek olursak, netice itibariyle bir kuru yağ kendisi, o ne demek oluyor diyebilirsiniz, demediyseniz de bir ben dememişimdir herhalde değil mi "kuru yağ" da neyin nesi diye :) Cilde sürüldüğünde yağlı bir his bırakmadığından "kuru yağ" olarak değerlendiriliyor bu ürün, ya da benim anladığım bu oldu ^^

İçeriğinde Macadamia Fındığı Yağı, Fındık Yağı, Hodan Yağı, Tatlı Badem Yağı, Kamelya Yağı ve Sarı Kantaron Yağı mevcut ve ürünün %98'inin doğal içerikten ibaret olduğu belirtiliyor. 

Peki neremize sürüyoruz bu yağı derseniz, ben kuru cildimde sürmediğim nokta bırakmıyorum, zaten tüm cilt, yüz ve saçlar için kullanılabiliyor (çok amaçlı işte, eheh) diyorlar.

Ürünü en çok saç uçlarıma sürüyorum, sarı saçlı iken özellikle elimden düşürmüyordum, aşırı yıpranan uçlarını yumuşacık yapıyor - burada uyarmak isterim, ürünü azar azar kullanmak önemli, kuru da olsa yağ en nihayetinde ve aşırıya kaçmamakta fayda var. Bir de ne zaman saçıma maske yapmam gerekse içine mutlaka arkadaşı da ekleyiveriyorum. Saçlarda parlak görünüm ve yumuşaklık sağladığını düşünüyorum.

Vücutta ise özellikle bacaklarıma sürüyorum, bunun simli olanı var ya, işte o yazın hafif bronzlaşan bacaklarda mükemmel duruyor gerçekten, aslında hem saçta hem de vücutta genel olarak simlisini daha çok tercih ediyorum 
- evet, ruhumda var kokoşluk n'apayım! :) Yumuşak bir cilt hissi veriyor ve sağlıklı bir görünüm sağlıyor.

Ben bunu yüzüme çok zorda kalmadığım sürece sürmedim (gerim gerim gerilmedikçe) ama severek takip ettiğim diğer bloglarda gördüğüm üzere, nemlendiricisine, BB/CC kremine, fondötenine katık eden pek çok insan varmış, sonra Fatma da uyardı ki içinde badem yağı var, işkillendim hani yüzde kıl-tüy yaratmasın yok yere, bilemedim ben onu... Yüzümde çok az kullandığım için birşey diyemeyeceğim.

Bu arada kokusunu sevenler çok, ben ürünün bariz bir şekilde koktuğunu Bubu söyledikten sonra fark ettim desem :) Hatta parfümünü dahi çıkartmışlar, o derece belirgin bir kokusu varmış, ben eh işte normal kokuyor ne özelliği var ki şeklinde düşünenlerdenim, kötü kokmuyor ya o yeter :)

Netice itibariyle (ne zaman bu kelimeyi kullansam bir Serra Yılmaz havası :)) severek kullanıyorum ben bu ürünü, bebe yağı / vücut yağı ve benzeri ürünleri seviyorsanız cildinizde rahatlıkla deneyebilirsiniz.

Cildimde herhangi bir reaksiyona sebep olmadığını da unutmadan belirteyim.

Bunu seven bunu da sevdi, diyebileceğiniz ürünler varsa tavsiyelerinize de sonuna kadar açığım, selamlar sevgiler efenim... 

Kuru-karma ciltli Shewgy için: discotopu.blogspot.com
Karma-yağlı ciltli Burcu için: aliceinshoppingland.blogspot.com
Hassas-karma ciltli Fatma için: bubenimpartim.blogspot.com


Instagramda da varız ki:
@denedim_biliyorum

You Might Also Like

12 yorum

  1. Öncelikle geçmiş olsun adaşım :)
    Bende almak istiyorum bu yağdan.Merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim adaşım, ben severek kullaniyorum tavsiye ederim ihtiyacin varsa, öpüyorum çok:* :)

      Sil
  2. Ben bu hafta baya baştan savma yazmışım yaaee sizi okuyunca fark ettim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni her türlü okurum ki ben :*

      Sil
  3. Ahahaha yerim ben seni ya, ama Fatma seni uyardı falan ama çatır çatır yüzüne her gece kullanıyo :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatmacik, umarim bi sıkıntı olmaz yea :*

      Sil
  4. kokusu kalp ben.
    başka da bişey demiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu kahve degilse hic birseyin kokusunu almiyormusum ben meğer:))

      Sil
  5. bende ki buymuş o kadar simliden bahsettikten sonra lış verişte tester olarak gönderildi simliside :D
    tatile gitsem de parıldak parıldak gezsem diye bakıyorum :)
    saçlarıma ve yüzümdeki minik sivilce veya kabuklu bir şeyler oluyor bazen onlara kullandım işe yaradı bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dirseklerim cok catlar benim yaslamaktan ona da iyi geliyo meret, bi de simlisi yazın süper oluyo misss :)

      Sil
  6. her şekilde aşığım kendisine..saç maskeme koymayı denememiştim hemen bu akşam deniyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her bir yerime sürüyorum hala, markanın göz kremini de yarıladım ben, ondan da çok memnunum, aslında bu markanın pek çok ürününden memnunum da sanki daha temiz içerikli çok daha güzel ürünler bulabilecekmişim gibi geliyor ve ben hep bir arayış içerisindeyim :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)