Denedim Biliyorum: Essence & Rival de Loop Far Bazları

10:00

Merhabalar efenim,

Bir denedim biliyorum konulu yazıyla daha karşınızdayım. Tembel biri olduğumu söylemeliyim öncelikle bu aralar... Bu seriyi devam ettirmesek şuraya yazı yazasım da yok, ne yalan söyleyeyim... İç sıkıntısı ve genel bir yorgunluk hali, işin özeti...

Lafı uzatmadan, bu hafta ilk defa ürün karşılaştırma yaptığımızı söylemeliyim, bunu birkaç üründe bir yapacağız sanırım :)


Tepeden tırnağa kuru hatta çok kuru olan cildimin tek yağlı noktasının göz kapaklarım olması detayını da ayrıca paylaşmam gerekir sanırım, gün içerisinde akmayan göz makyajı uygulamak istediğimden her daim far bazı ve suya dayanıklı ürün kullandığımı da belirtmem gerekir.

Bu kadar detaydan sonra ürünlerimize geçebiliriz artık :)

İki ürün gramaj olarak birbirine yakın, neredeyse aynı hatta, ambalaj olarak da öyle, fiyat olarak da 7-8TL civarındalar ikisi de.

Sadece baz olarak kullanıldıklarında renk olarak RDL açık bej, Essence ise turuncuya çalan sarı alt tonda.



Essence sürüldüğünde daha yoğun ve kıvamlı, RDL ise daha ince yapıda; Essence sürdükten sonra beklemek gerektiriyor kuruduğunda ise pürüzsüz bir bitişi var, RDL ise hemen kuruyor ve hatta biraz pütür pütür bir bitişi var.

Far ile bitişleri ise birbirine çok yakın, çok hafif ton farkı var aralarında ama rengin yoğunluğunu arttırmada eşit oranda başarılılar.


Son olarak gün içerisinde kalıcılıklarına bakacak olursak, Essence açık ara önde, şu yukarıda yaptığım elimdeki deneme çekimlerini dahi yıkayarak çıkartmaya çalışırken Essence oldukça uğraştırdı beni.

Düello sonucuna bakacak olursak:
Essence 5/4
RDL 5/2,5
diyeceğim.

Essence fiyatına göre oldukça başarılı bir far bazı, RDL maalesef beni mutlu edemedi.



Essence far bazını bulmak oldukça zor oldu bir de, aynen the balm put a lid on it gibi, kardeşim stok mu yapıyorsunuz allaasen, bize de bir şans verin? :)

Siz hangi far bazlarını denediniz bugüne kadar, en memnun kaldığınız hangisi oldu? (N'olur Urban Decay demeyin, sebebim olmayın :))

Selamlar, sevgiler, mutlu haftalar efenim, bu arada gitmeden:
Kuru-karma ciltli Shewgy için: discotopu.blogspot.com
Karma-yağlı ciltli Burcu için: aliceinshoppingland.blogspot.com
Hassas-karma ciltli Fatma için: bubenimpartim.blogspot.com

Instagramda da varız ki:
@denedim_biliyorum

You Might Also Like

13 yorum

  1. Valla sürdüğü far 10dk sonra ağzına kadar akan biri olarak Etude House Proof 10'i öneririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A-ha, mutlaka denemeliyim o vakit! Teşekkür ederim ;)

      Sil
    2. Ben onu da pek seviyooom! ♥

      Sil
  2. O zaman iyi ki bu seriye devam ediyozda yazısız kalmıyo şurlar :D
    Ud demezsek ben şimdiye kadar 2 tane falan far bazı denedim, kullanmayı en çok unuttuğum ürünlerden ya >.<

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o denedigin iki tane de bunlar mı yoksa :))) far kullanmayan tatlış senii :* ♡

      Sil
  3. RDL pütürlü doku dediğin an benim için bitti zaten :) essence bir şans vermeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim goz kapaklarim yeterince nemli degil diyedir belki de, çok yağlı göz kapaklarından memnun kalanlar varmış, ben onların yalancisiyim :)

      Sil
  4. bence essence beni sevmedi.. üçünüzde bu kadar iyi dururken bende neden durmadı, işe yaramadı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni sevmemek ne demek, tu kaka essence! ^^ :* ♡♡♡

      Sil
  5. Yaa bayılıyorum seni okumaya :D O diil de sebebim olcak bu UD :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. UD her türlü sebebimiz olucak bu gidişle... o değil de bi clarisonic vardi o n'oldu? :)))

      Sil
  6. essencenin bu far bazından çoğu kişi memnun bende alayım dedim bulamıyorum arkadaş yok hiçbir yerde
    tha balm kullanıyorum ben gayet iyi karşılaştırma yapamayacağım çünkü ilk far bazım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cumartesi kiehls a geliyor musun? Geliyorsan getireyim ben sana :*

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)