hey sen!

10:00

Evet evet sen!
Canımın içi, iki gözüm, kelamımın alıcısı, hayalime ortak!
Ya da sen canım blogger arkadaşım!
Çok mu zor iki satır yorum bırakmak?
Ne zaman kendimizden ve birbirimizden bu kadar uzaklaştık?
Ne oldu da bize başlarda sonsuz desteklerken şimdi bir küser olduk?

Bu bir yorum dilenciliği değildir yalnız bunu belirteyim!
Ama bir gerçek var ki bloglar yorumlar sayesinde gelişir, büyür, olgunlaşır!
Hatalı olabilirim, beğenmiyor olabilirsin, sevmiyor da olabilirsin..
Ama bunu bana yaz ki "hoolleeeyy en bi harika benim" modunda olanlardan sıyrılabileyim..

Evet ben en bi harika yazar değilim! Belki biraz Türkçe'm de kıttır. Ya da sana sıkıcı gelir anlatımım ama bunu bana yaz!
Ürünü anlatıyorum, sana farklı yönleri varsa yaz!
Çok mu beğendin yaz!
Bayılıp bunaldın mı yaz!
Yoksa hepimiz kendimizi tekrar edeceğiz sıklıkla..

Yorumdan kastım "aaayyyiii cııınnııımm" yaz değil elbet.
Bırakalım artık "o beni oraya çağırmadı, bu bana yamuk yaptı" triplerini, bir sıyrılalım bundan..
Burası hepimizin şahsi arka bahçesi, elbette dilediğimizi atar tutarız ama birbirimizden esirgediğimiz 2 satıra ne oldu da gitti bizden?
Hepimiz biliyoruz birbirimizi gizli gizli okuyup burun kıvırdığımızı, gelin yapmayalım bunu, açık olalım, kendimiz olalım!
Ha yazılanlar gerçekten ilgini çekmiyordur anlarım ama düşünceye bu kadar balta vurulan bir ülkede sen benden düşüncelerini ne olur esirgeme ki ben nefes aldığımı bileyim!

Canım okuyucu, yaz kurban olayım yaz! Sen olmazsan ben zaten olamam!
Beni ben yapan sensin, senin yorumların!

Hadi iki gözüm öpüyorum çok, bana yaz...

Sevgilerimle..
Not: Bu yazıyı bizlere bildirerek ve linklerimizi vererek kendi bloglarınızda da yayınlayabilirsiniz.

You Might Also Like

63 yorum

  1. Buna benzer bir yazıda ben yazmıştım, bilmiyorum insanlar neden yorum bırakmaz .. İçimizden bazı bloggerlar diyecek ki ben kendim için yazıyorum kimse yorum yazmasa da olur ... evet bir iki tane var doğru ama ya diğerleri ?? Ben de bloğumu kendim için yazıyorum ama her yazımın sonuna karşımda okuyan birinin olduğunu biliyorum onunda fikrini soruyorum olumlu ya da olumsuz bir cevap bekliyorum ... Çünkü orada birinin olduğunu bilmek insana daha çok yazması için güzel bir sebep veriyor... Neyse umarım sessiz izleyicilerimiz de yorumlarını fikirlerini düşüncelerini ifade etmekten çekinmezler çünkü biz yasakçı değiliz olumsuz da olsa yayınlarız....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlar geldikçe inan ki daha da hevesleniyorum yazmak için, onlarca yüzlerce tık alıyor yazılarımız ama kimse yorum bırakmazsa nasıl geliştirebiliriz ki kendimizi, iyi ki buralardasın da sesime hep ses veriyorsun, çok teşekkür ederim tekrar yorumlarını esirgemediğin için :)

      Sil
    2. okumayı da yazmayı da seviyorum :)) bu arada mimlendiiiiin müsait olduğunda yaparsan sevinirim acelesi yok :))

      Sil
  2. Hepimiz blogumuzu kendimiz için yazıyoruz, ama okundukça mutlu oluyoruz, okuyup yorum yapıldıkça daha da mutlu oluyoruz. Bu kocaman gözüken blog dünyasında yalnız hissediyoruz kendimizi çoklukla, aslında biz devamlı birbirimizi okuyan, takip eden kapı komşuları değil miyiz?
    E o zaman birbirimizin kapısını çaldıkça iki kelam edelim.. İyilikler, güzellikler, olumlu olumsuz(ama hakaret içermeyen) yorumlar paylaşalım birbirimizle. Bu çıktığımız yolculukta yalnız olmadığımızı bilelim...
    Blogger arkadaşım ben senin yazılarını okuyorum... Bu uzun yolculukta hep güneşli günler geçir diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne de güzel demişsin, ben de iki arada bir derede de olsa yorum bırakmaya çalışıyorum takip ettiğim bloglara, bir de cevap vermeyenler var hiç bir yoruma, buna da üzülüyorum aslında...
      Ben de senin yazılarını okuyorum bloggerdaşım, biraz yeşil sahalardan uzak kaldım ama hızlıca geri dönüp aradaki açıkları kapatmaya çalışıyorum. Güzel dileklerin için de ayrıca teşekkür ederim, umarım hep birlikte güneşli günler göreceğimiz zamanlar da gelir, ki ben buna yürekten inanıyorum! :)

      Sil
  3. tam tamına benim söylemek istediklerimi sen söylemişsin valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de sen söyle arkadaşım :) yorumsuz bırakmadığın için ayrıca teşekkür ederim :)

      Sil
    2. ben de seetcem bunu.. ama klişe olur diye korkuyorum beeeenn

      Sil
    3. klişe değil çok cool olur bi kere :)

      Sil
    4. ya orsi oyle de... simdi bissuru kişi paylaşti ya ondan. millet akillanmiştir diye ben seettim :-D

      Sil
  4. hazel çelikte gördüm yorumunu da geçerken uğradım.
    hımm. böyle bir sıkıntı var ha. bilmiyodum. ama yorum önemli tabii.

    ama şimdi sizde yanda da gördüm. anlamadım. ortak bir yazı mı bu yaa.
    haklısınız tabii.
    hımm, yorum yapmak çok keyifli bişi ki ama yaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortak bir yazı yayımlayalım dedik hatunlarla, bir ses verilsin diyerekten, yorum bırakmak gerçekten çok zevkli, farkında olmayanlara, unutup üşenenlere bir hatırlatma bâb'ında :) teşekkür ederim :)

      Sil
    2. piki :) bundan önceki son iki yazını da okudum. bi de bissürü ortak arkadaşımız varmış yaa. hazel insan yavrusu gülay vb. sen alice disko topu, yandan gördüm. üç kişi yazmışsınız o zaman. isterseniz ben de duyururum bu ortak manifestoyu. :)

      Sil
    3. biz altı hatun kişi yazdık ilk başta ama alıp paylaşan arkadaşlarımız da oldu :) bu da en güzeli işte, ortak bir paydada düşünülmüş disco topu sevgi tarafından kelimelerle hünerli bir şekilde bir araya getirilmiş bir yazı bu, alış serbest efenim elbette :)
      ortak arkadaşlar konusunu da fark etmemiştim, buna ayrıca sevindim :)

      Sil
  5. Hislerime tercüman oldu yazdıkların.. Çevremizde o kadar çok bizi aslında takip eden var ki ve bir o kadar yorum bırakmayan. Hayalet gibi geziniyorlar bloglarımızda.. Bu konuda çok destekliyorum seni. Hatta iznin olursa yazını senden alıntı yaptığımı belirterek görseliyle bende paylaşabilirim. Belki insanların parmaklarını klavyeye götürmeyi başarabiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğenmene, elbette ki alabilirsin, üç aşağı beş yukarı hepimiz aynı şeyleri düşünüyoruz biliyorum, bu satırlar sevgili disco topu bloğunun sahibesi tatlı Sevgi'ye ait, birlikte bir hareket başlatsak mı dedi ve böyle bir şey yayımlamış olduk. Paylaşırsan ayrıca sevinirim :)

      Sil
  6. şimdi yayınladım bu önemli postu. bir bak istersen herşey uygun mu.

    (profilin de pek eğlenceli yaa)

    görüşürüüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende deepte gordm okudum oyle gordum yazini. Aslinda blogundan bile maalesef haberim yoktu su ana kadar tabiki hepimiz kendimiz icin yaziyoruz ama biraz begenilmeyi kim istemezki. Iyiki boyle bir pist yazmissin. Seni okuyacagim inceleyecegim fikirlerimi de yazacagim :)) bu seferde biktim Aner yeter yazma deme ;)

      Sil
    2. Yorumdan kim usanir :) ama askolsun diyecegim, ben seni biliyorum hatta peynir yazının üzerine salyalarimi akitarak yorum yazmisligim bile var :)) gec olsun guc olmasın tanisikligimiz hpsgelmissin. ne de iyi etmissin :)

      Sil
  7. tımams. duysun herkes. bi ara seni de anlatırım. dinamik eğlenceli dünyanı tanısın herkes yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uygunluk ne demek yayımlaman bile yeterince güzel bir jest oldu :)
      profilim derken yan taraftaki künyeyi kastediyorsun sanırım, profilde perilere inandığım dışında pek bir şey yok aslında :)
      dinamik eğlenceli, hmmm, bu ben miyim la dedim bi an :)
      çok mutlu oldum hem güzel jestinle hem de tatlı yorumlarınla, teşekkür ederim tekrar :*

      Sil
    2. künye evet. hiperaktif gibi bi künye iştee :) künyene göre öle gözüküyosun maalesef :) bişi diil yaa. görüşürüz ki zateen :)

      Sil
  8. Ne guzelmiiis :) Ben de paylasayim mi bunuuu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki, ne duruyorsunuz :) Beğenmenize de ayrıca sevindim :)

      Sil
    2. En kisa zamandaa :)

      Sil
  9. Merhaba. :)

    Eğer izin verirseniz ben de yazınızı blogumda paylaşmak isterim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette ki paylaşabilirsiniz, beğenmenize de ayrıca sevindim :)

      Sil
  10. Heyoooo
    :)
    deeptone hadi yayılsın dedi, bende neden olmasın diyorum. Bende bu yazıyı yayınlamak istiyorum bloğumda, uygun mudur
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbette ki, lutfen buyrun :)

      Sil
    2. Öyleyse senin linkini de ekleyip yayımlıyorum
      Sevgiler, kelebekler
      :)

      Sil
    3. Sevgiler kelebekler bizden efenim :)

      Sil
  11. heey bak ne güzel olduu, keyaki, simgee, pe hito, şirin arkadaşlarım geldiler, yayınlıyolar, yayılıyoo :)

    müneccim tercümaaan, sana bi soru hadiii :)

    dome alone.

    bir reklam metni olsa nasıl çevirirsiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bağlam cok onemli azizim ceviride, tamamen atmasyon sloganlar geliyor aklima su anda :)
      kubbede yapayalniz
      zirvedeki yalnizlik
      kartallar yalniz ucar :)))
      baglam olmadan bu kaa oluyor efenim :))

      Sil
    2. bağlam yok. sadece bu.

      bravo iyisin.

      zirvedeki yalnızlıktan git.
      daha güzel yap onu.
      :)

      Sil
    3. "zirvede tek başına" dan öteye gidemiyorum şu anda :)) bir yardımım dokunacaksa üstüne bir uyuyup uyanayım, yok eğleniyorsak hobi olarak yine düşünürüm tabii :)

      Sil
    4. heey bravo. kutlarım seni. zirvede tek başına. benim çevirim de buydu zaten. yardım için demedim. eğlenmek için söledim. home alone'dan tabii ki. yahu aynı işi yapıyoz seninler. hoşuma gittiği için söledim sanaaa. sordum. ama bunu iyi çevirdin. çok ciddiyim. onlarca kişiye sordum. en güzelini sen söledin. :)

      Sil
    5. ehehehe, yahu desene bosuna harcadim yedigim cevizleri :) home alone dan gitmek bariz ortada bunu istiyor olamaz dedim kendi kendime, aklima ilk gelenin dogru oldugu baska bir ornek olmus oldu bana :)
      bu arada ben hep sıkıcı tercumeler yapiyorum malesef, ab projeleri, teknik metin, sozlesme, resmi yazilar vs. hic denk gelmiyor boyle hayal gucu konusturabilecegim seyler, halbuki ne hayallerle okumustum ben... ne kadar sanslisin bu arada :))

      Sil
    6. evet bak. birçok ülkedeki çevirmenlere sordum bunu. inan ki. anladım. sen bir büroya veya şirkete çalışıyor olmalısın. netteki tercümanlık sitelerine girsene. proz.com gibi. ab projesi ben de yapıyorum. bak sana ne dicim. ankaradasın sanırım. bak ya atauma git. ingilizce ab eğitimi al. ab projesinde ilerle. ya da hacettepe'de ab eğitimi al. o çeviride uzmanlaş. bi de fransızca felan yani. bunun dışında, sinema televizyon çevirisi veya kongre tercümanlığı var bi de. nette iyi bi araştırma yap işteeee :)

      Sil
    7. nette çok yere yaz. türk çeviri sitelerine de yaz bak. sosyal bilimler, edebiyat çevirisine filan geçebilirsin ki :)

      Sil
    8. ben bambaşka bir iş yapıyorum son 4-5 yıldır, tercumeyi freelance olarak alıyorum. kim parayi cok veriyorsa onu tercume ediyorum, tamamen duygusal yani!:) ben kıskandım biraz işte seni, eglenceli seyler tercume ediyorsun gibi geldi bi an - ikinci dilim almanca bu arada, fransizca için yaşım geçmiş sanırım almadı kafam :)

      Sil
    9. hımm annadım. gündüz başka iş yapıyorsun. akşamları, haftasonları ise evde çeviri yapıyorsun. yazılı çeviri, teknik resmi filan anladım. benim çeviriler eğlenceli evet. sinema tv film dizi çizgi film pc oyun veya haberler filan. kongre simültane de var. ben de freelance. bi yere çalışmıyorum. keyfime göre çalışıyom. çeviri dersleri de veriyorum ayrıca. ab projesi çeviriyorsun. bilirsin, jean monnet bursu var, onunla ve UN burslarıyla okudum. aynı anda ekonomi, ab hukuku, dil filan işte. çeviriye de keyif için yapıyorum, dersi de. gündüzleri de ekonomik danışmanlık filan. ama hep dille ilgili. ama para için çalışmıyorum ben. sadece istediğim şeyi çeviriyorum. acaip severek yapıyorum. belki yalnız yaşadığım için hayat kolay, para ilgimi çekmiyor yani. sen de bi gün, belki, severek çeviri yaparsın yaa. günlerce uyumadan çeviriyom valla. öle keyifli ki. umarım mesleğine yoğunlukla dönersin ki bigün. o kadar çok kötü çevirmen var ki, eğlence ve sanat, edebiyat çevresinde. :)

      Sil
  12. Merhabalar!! Seni sevgili Deep`le kesfedip geldim,benimde yillardir merak ettigim bir konuydu,ama hic dile geitremedim,utandim hep,"yazmam yazmam kardesim,mecburmuyum aa!" denmesinden! Halbuki öyle degil. Hadi onuda gectim,biraktigim yoruma bir tesekkür cevabi ala,miyorum,ama yinede yaziyorum,bakiyorum yine ses yok bende yazmiyorum,kopuyor insan bir zaman sonra,halbuki yazismak ne kadar güzel bisi! yorumlarla kaynasiyor hemen birbirimize yakinlasiyoruz...

    Tebrik ediyorum bu medeni cesaretinizden dolayi,ben cok fazla uygulamalara katilamiyorum,resim filan ekleyemiyorum bazen vakit dar,zor oluyor ama elimden gelen birsey olursa yapmaya calisirim!

    Yine görüsmek dilegiyle,ama bir türlü izleyici olamiyorum,bende bir sorun var,ugrasip bakmaliyim,epeyce kimseye istedim ama olmadi:(( Sevgiler sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba!
      Öncelikle hosgelmissiniz, bu yaziya gelen yorumlara ne kadar sevindigimizi anlatmaya kelimeler yetmiyor su anda, herkesin ayni seyleri hissettigini varsayarak yazdik ve ne kadar dogru birsey yapmisiz. Yorumunuz için çok teşekkür ederim.
      Izleyici olmak icin adres cubugundan blog linkini kopyalayip blogger kumanda panelinden ekle diyerek bunu yapabilirsiniz gfc de bir sıkıntı var malesef. tekrar hosheldiniz :)

      Sil
  13. Bu yorumları görmek kadar insana gurur veren, sesimize ses veren insanları tanımak ne kadar da güzel. Biz ne güzel bir şey yapmışız harika insanlar bulduk pek mutluyum ya la :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar ellerine saglik ciceem öpüyorum kocaman ♡♡♡

      Sil
    2. İşte benimki de burada
      http://tekaska.blogspot.com.tr/2014/03/hey-sen.html

      Ellerinize sağlıık! :)

      Sil
    3. Rica ederiz, beğenmene de ayrıca sevindim, paylaşımın için de teşekkür ederim, yazımız amacına ulaştı sanırım :)

      Sil
  14. yorum yazıp seni mutlu edecektim.... yazdımda ama güzel bloğunu izleyemiyorum
    izleyemedim.yapamadım olmadı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu oldum ki ben zaten :) gfc'de bir sıkıntı var, blog linkini adres çubuğundan kopyalayıp blogger kumanda panelinden ekle deyip yapıştırarak izleyebilirsin beni, bak ben şimdi öyle yapıyorum senin bloguna misal :)

      Sil
  15. böyle bir farkındalık için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek, rica ederiz :) hepimizin farkında olduğu bir şeye bir de böyle dikkat çekelim dedik :)

      Sil
  16. böyle güzel bir farkındalık için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  17. çok tatlısın çok da haklı bu konuda öpüyorum seni kocaman:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öpüyorum kocaman, yorumun da ayrıca mutlu etti beni, çok teşekkür ederim dünya tatlısı :)

      Sil
  18. Merhaba ;
    bu yazınız sayesinde sizi buldum. Aynı serzenişi birkaç hafta önce ben de kendi bloğumda yapmıştım. Gerçekten çok haklısınız.
    Ama bir de madalyonun diğer yüzü var ki o da şu ; yapılan yorumlara cevap alamamak , bu sebepten bir çok bloğu izlemekten vazgeçmişliğim var.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim. Yorumuma cevap alamadığım blogları takip etmeye değer bulmuyorum ben de açıkçası, binlerce takipçisi olan yabancı blogger'lar/vlogger'lar dahi sorulan sorulara cevap verirken bu burnu havadalık nereden geliyor anlamıyorum.
      Herkesin blog açma sebebi farklı bunu da biliyorum, benim gibi sosyalleşme aracı olarak kullananlar için bloglara yorum bırakılması çok önemli işte bunu anlatmaya çalıştık.
      Yazımızı beğenmenize ayrıca sevindim, hoşgelmişsiniz efenim.
      GFC sıkıntısını çözer çözmez takip edeceğim sizi! :)

      Sil
  19. Selammmm bu yazını deepsinin blogunda okudummm. vee çookkk hoşuma gitti..
    Kalemin de çok cici bence :)
    Takibe alamadım ama mail üzeerinden abone oldum şu gadget sorunları çözülene kadar böylee idare etcez artıkınn (
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar, yazının sahibesi discotopu.blogspot.com Shewgy, ortak bir yazı paylaştık biz öncelikle onu belirteyim.
      Takip sıkıntısı da evet ya, GFC sapıtmış durumda 300 blog sınırı var diyor başka ekletmiyor, ee mevcutları da sildirtmiyor, kitlenmiş kalmış durumda :(
      Selam sevgi bizden efenim :)

      Sil
    2. öyleeee mii ben sen yazdım zannetmiştim çünkü deep senin blogun linkini paylaşmıştı direk (:
      bu ara benim dikkatim çok çok dağınık yaa nasıl okuyorum öyle yazıları :/
      ama benim takip ettiğim 300 blog yok ki :/ Allahh allahh :/

      Sil
  20. Yaa ne kadar haklısın!
    Birbirimizin fikirlerine oldukça ihtiyacımız var.

    Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar farklı ses o kadar güzel aslında buralar, teşekkür ederim!
      Sevgiler ♥

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)